|
Sual yaz |
|
23.08.2024 |
Əsmətxanım Rzazadə |
Sual: Salam. Hasvet Bakü - Beynəlxalq Heyvan Xəstəxanasında insanları soymaqla məşğuldurlar. Heyvanı apardıqda hər hansı prosedur üçün qiymət əvvəlcədən deyilmir qeydiyyat şöbəsində oturan xanımlar deyirlər ki, “doktsistemə işləsin sonra qiymət bilinəcək”. Və sonda kassaya yaxınlaşanda elə astronomik qiymət deyirlər ki, adamın əli üzündə qalır.Bir neçə gün öncə pişiyimi sözügedən klinikasa əməliyyat etdirmişəm. 3 gün sonra iynə vurdurmağa apardım və əməliyyat sarğısının dəyişiləcəyini dedilər, həkim gəldi, sarğı dəyişdi, buna görə ödəniş alınacağı mənə öncədən bildirilmədi. Və iynələr vuruldu. Sonda kassaya yaxınlaşdım ki, iynələrin ödənişini edim (iki iynə 9 manat edirdi) mənə 40 manat ödənməli olduğu deyildi. Bu nəyin qiymətidir deyə soruşduqda dedilər ki, həkim sarğını dəyişib onun puludur. Bu öncədən gələn şəxsə bildirilməli deyilmi?Həmçinin digər prosedurlar zamanı da müştəriyə qiymət deyilmir. Sonda kassada qiyməti deyirlər. Və bu absurd qiyməti necə qoyduqları məlum detil, çünki pulu alıb müştəriyə heç bir çek vermirlər, yalnız kartla ödəniş etdikdə terminaldan çıxarılan kağızı verirlər. Lütfən bu məsələ ilə bağlı tədbir görülsün. |
Cavab: Salam. Ətraflı ərizə yazın, istəyinizi dəqiq ifadə edın mümkün köməkliyi edim. |
|
|
|
|
23.08.2024 |
Əsmətxanım Rzazadə |
Sual: Salam. Hasvet Bakü - Beynəlxalq Heyvan Xəstəxanasında insanları soymaqla məşğuldurlar. Heyvanı apardıqda hər hansı prosedur üçün qiymət əvvəlcədən deyilmir deyirlər dokysistemə işləsin bilinəcək. Və kassaya yaxənlaşanda sonda elə astronomik qiymət deyirlər ki, adamən əli üzündə qalır. Bununla bağlı hansı quruma müraciət edə bilərəm? |
Cavab: |
|
|
|
|
20.08.2024 |
Fidan Adishirinli |
Sual: Kontakt home saytı üzərindən məhsul sifariş etmişəm. Saytda məhsulun üzərində ikinci bir həddiyyə məhsulda var idi. Lakin evə çatdırılma zamanı ikinci ( həddiyyə) olan məhsul çatdırılmadı. Yenidən yoxladım sayt üzərindən bu kompaniya hələ də keçərli idi. Məhsul stokda mövcud idi. Haqqım olaraq məhsulu saytda görüb sifariş etdiyim şəkildə tələb edirəm. Lakin qarşı tərəf bundan boyun qaçırır |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
30.07.2024 |
Aybeniz Semedova |
Sual: Salam biz Emiliana divar kagizlari magazasindan Swiss Lake adli su esasli divar boyasi alib 11.07.2024tarixinde divara vurdurmusuq .ustunden 19gun kecib otaqdan dözulmez ufunet iyi cekilmir, divar iylenir.biz bununla bagli magazaya muraciet etmisik demisik gelin ozunuz eve baxis kecirin.lakun gelen olmayib .bu gun yene zeng etdim veziyyeti aciqladim evvel dediler problem deyil biz sizin pulunuzu qaytaracagiq,sonra dediler unvani deyin gelek baxaq gorum düz deyirsiz?!eger tesdiqlesek pulunuzu geri vereceyik.bizim meselemiz nece hell oluna biler?zehmet olmasa buze izah ederdiz. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
27.07.2024 |
Azər Mirzəyev |
Sual: Salam. "Safir Parfum"-dən 360 manata orijinal adı ilə atir aldım. Açdıqdan sonra məlum oldu ki saxtadır. Məhsulu saxta olduğu üçün qaytarıram amma satıcı iddiamı qəbul etmir. Qanunda ətir açıldıqdan sonra qaytarılmır, bilirəm. Amma burda orijinal adı ilə saxta mal satılıb, bu halda qaytarılmalı deyil?Saxta olduğunu da sübut edirəm. Bu halda nə etmək lazımdır? |
Cavab: Salam. NK-nin haqsız bir qərarına görə qaytarılmır.Əgər ətirin saxta olduğunu sübut edə bilirsinizsə, bunu əsaslandıran ərizə yazın kompüterdə, gətirin bizim ofisə, malı da gətirin çalışım kömək edim.Mənimlə telefon əlaqəsi də saxlasanız pis olmaz. 0124498995 |
|
|
|
|
18.07.2024 |
Minarə Bəşirova |
Sual: Salam mən duxu aldım Duty Free mehsulu kimi satıblar,alandan sonra,qutunu acdım ve anladımki aladadıldım,mən bu məxsulu qaytara bilərəm?Pulu karta atmışdım.Təşəkkürlər. |
Cavab: Əfsus ki, NK-nin 114 saylı qərarına görə parfümeriya malları, qaytarılmır və dəyişdirilmir |
|
|
|
|
08.07.2024 |
Cəlal İskəndərov |
Sual: Salam Qnet şirketinin biznes planına qosulmuşam bilmek isteyiremki bu şirket ölkemizde qanuni fealiyyet gosterir ? |
Cavab: Qanuni fəaliyyət göstərir,amma düşünməyin ki, uğurlu bir işə qoşulmusunuz! |
|
|
|
|
16.06.2024 |
Xalisə Qəhrəmanova |
Sual: Salam.Mən ayaqqabı aldım,bir gün geyindim ucu qopdu, altı yeyildi,kartla ödəniş etdim.Kartdan-karta atmaq olur dedilər elə ödədim,amma çəkdə vermədilər.Mən qaytarma istəyirəm nəsə qaytarmırıq desələr nə edim? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
11.06.2024 |
İlqar Memmedov |
Sual: Salam.Men 10.6.24 kontakt home-dan et çeken maşın aldim Kenwood 250 manata,yoxladım çox pis çekir,geri qaytarmaq istedim,deyirler apar itiletdir işleyecek,eğer işlemese deyişerik,eğer o da yaxşı olmasa bizde qaytarılma yoxdu.Men ne etmeliyem? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
01.06.2024 |
Salam Qədirov |
Sual: Salam. Mən 2 gün öncə Fox Optikadan eynək aldım. Gözlərim orda yoxlanıldı və eynək sifarişlə hazırlandı. 1 günlük istifadədən sonra gözümə uyğun olmadığını anladım. Şəxsə özəl hazırlanır deyə əmin deyiləm, öyrənmək istəyirdim eynəyi qaytarıb tam ödənişi geri ala bilərəm ya yox? İndidən təşəkkürlər! |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
01.06.2024 |
Zəhra Zəhra |
Sual: Salam. Mən may ayının 1-i 28 may ərazisində yerləşən öz parçalarını özləri istehsal edən Suzanni Baku Textile (yaxud digər adı ilə Atlas Baku Textile) adlı mağazadan 110 manat dəyərində alış etmişdim. Satın aldığım parçaların hamısına yaş halda ütü dəyən kimi rəngləri çıxdı və qarışdı bir-birinə. Qarşı tərəfə mənim zərərimi kompensasiya etmələri ilə bağlı dəfələrlə müraciət etdim. Lakin, dedilər ki, get kimə istəyirsən şikayət et. Alış zamanı saxtakarlıq edərək çeki də təqdim etmədən, paketin içinden götürübler. Məncə heç kassaya da vurmadılar satışı. Bununla bağlı vergi organına şikayət etmişəm. Əlimdə hal-hazırda bu mağazanın logosunu daşıyan parçalar və bank apilkasiyası vasitəsi ilə kartlarına etdiyim ödənişin çeki var. Siz bu barədə mənə kömək edə bilərsiniz? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
29.05.2024 |
Babek Atakisiyev |
Sual: Salam. Men 36 gun evvel chevrolet babek filialindan 2023ci il model yeni (sifir yurus)chevrolet malibu masini almisam. Bugun masini cilalamaga aparanda dedilerki masinin bir detali daha deqiq desek qapisi sonradan renglenib. Men indi ne etmeliyem. |
Cavab: Salam. Mənə z edin danşaq, çalşıb kömək edəcəm.0124412833;0124498995 saat 12-yə qədər |
|
|
|
|
23.05.2024 |
Eldar Əliyev |
Sual: Salam,Dünən Əhmədli qəsəbəsi General Şıxlinski küçəsində yerləşən AZZA şəbəkə mağazasından qatıq məhsulu alarkən son istifadə tarixinə baxmamışam.Evdə baxanda gördümki məhsulun istifadə müddəti 21-05-2024 bitir.Təxmini məhsulu aldıqdan 10-15 dəqiqə sonra geri qaytarmaq istədim.Lakin mağaza işçiləri geri götümədilər.Bu nədərəcədə düzgündür?Salam,aydınlıq gətirmək istəyirəm məhsul alınanda tarix 20-05-2024 idi.Yəni məhsulun bitmə müddətinə 1 gün qalmışdır 2-ci sual:Nə səbəbə geri qaytaranda qəbul edilmir?Əsas gətirlər ki,süd məhsulu mağazadan çıxandan sonra geri qaytarmaq olmaz.Fərq etmir 1-5 dəqiqqə keçsə belə.Əsas gətirirlər Nazirlər Kabinetininin qərarı var sözü gedən məsələ ilə bağlı.Doğrudur?Öncədən təşəkkür. |
Cavab: Salam. Yararlılıq vaxtına hələ bir gün varsa və başqa səbəb yoxsa, malı geri qaytarmaya bilərlər. Təssüf ki, NK-nin qeyd olunan məzmunda qərari var.(21.05.1998, qərar 114,bənd 12) |
|
|
|
|
21.05.2024 |
Eldar Əliyev |
Sual: Salam,Dünən Əhmədli qəsəbəsi General Şıxlinski küçəsində yerləşən AZZA şəbəkə mağazasından qatıq məhsulu alarkən son istifadə tarixinə baxmamışam.Evdə baxanda gördümki məhsulun istifadə müddəti 21-05-2024 bitir.Təxmini məhsulu aldıqdan 10-15 dəqiqə sonra geri qaytarmaq istədim.Lakin mağaza işçiləri geri götümədilər.Bu nədərcə düzgündür? |
Cavab: Qanunla belə məhsulu satmaq qadağandır!Mütləq 1003 telefonu ilə Qida Agentliyinə z edib məlumat verin,tələb edin ki,orada yoxlama keçirsinlər və malı qaytarsinlar.Nəticəsi olacaqdır! |
|
|
|
|
15.05.2024 |
Arzu Qurban |
Sual: Salam. Men 11.05.2024 tarixinde Yasamal mega sop univermaqda kostyum aldım. İstifadə olunmayıb, bütün etiketleri üzərindədir. Qaytarmaq isteyirem. Bildirirlerki malı 1 gün erzinde qaytarmaq , 14 gün erzinde ise deyişmek olar ancaq. Düzdürmü? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
Sizin 14 gün müddətində qytarmaq hüququnuz var |
|
|
|
|
09.05.2024 |
Zamiq Selimov |
Sual: Salam.Fiber optik internet cekilib 40mb.ama o suret temin olunmur. Demek olar ki islemir.sikayet edirsen baxan yoxdu. Basqa hara sikayet ede bilereem |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
14.04.2024 |
Fəridə Əliyeva |
Sual: Salam, Mən dünən restoranda rezervasiyam olmasına baxmayaraq rezerv etdiyim masada əyləşməyimə icazə verilmədi. Girişdə çay yoxsa yemək olacağını soruşub buna əsasən qərar verildi ki orada əyləşə bilmərəm. və orda mənə bu məlumat verildi. Sonradan menyuda olan fincan çay və desert sifariş etmək istədim. Ancaq çayın fincan şəklində sadəcə yeməkdən sonra verdiklərini dedilər və çayı set şəklində təklif etdilər. əks təqdirdə çay almaq olmazmış. bu menyuda və ya resotan səhifəsində yazılmayıb. Məcbur qalıb əyləşdiyim məkandan qalxdım və bütün planım pozuldu. mən bununla bağlı restoranı hara şikayət edə bilərəm? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
03.04.2024 |
Alya Aleskerova |
Sual: Salam. İngilis dili kursuna yazılmamışdan əvvəl məndən 20 azn depozit alındı. Endirim günü idi deyə. Kursa başlamamışdım, və bildirmişdim ki, hələ başlamıyacam. Və 3 gün sonra kursa getməkdən imtina etdim. Depozitimi isə qaytarmaqdan imtina edirlər. Səbəb olaraq ödənişlər geri qaytarılmır dedilər. Balaca tədris müqaviləsi verilib. Burada yalnız qeyd olunub ki, tədris məşğələsi üçün ödənilən məbləğ geri qaytarılmır. Mən isə depozit ödəmişəm. Və öz pulumu geri istəyirəm. Buna haqqları çatmır. Mən necə edə bilərəm? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
01.04.2024 |
Nigar Əliyeva |
Sual: Salam. Mən 3 gün əvvəl Salon malları vağazasında Dırnaq üçün kusaçka almışam. Satıcı bildirdi ki, manikur alətləri qaytarılmır, nədəki dəyişdirlmir, lakin onu yoxlamadan mənə satdı. Alıb istifadə etdikdən sonra məlum oldu ki, alət tamamilə kütdür. FİRMA aləti olduğuna və qiyməti də ucuz olmadğına görə (25 AZN) mən bu aləti aldım. lakin istifadəyə yararsız çıxdı. İndi mən nə edim. Qaytarılması mümkün deyilsə bu mənim günahındırmı bir istehlakçı kimi xahiş edirəm mənə köməklik göstərəsiniz. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
25.03.2024 |
Nigar Eyvazova |
Sual: Salam. Mağazadan 55 manata brelok almışam. Çeki ilə geri qaytaranda dedilər ki kassada pul yoxdu breloku qoy , pul olanda xəbər edərik gəlib götürərsiz. 4 gündü qaytarmışam amma hələ pulu ödəmirlər. Bu nə qədər düzdü? Mən nə etməliyəm? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm |
|
|
|
|
22.03.2024 |
Ulfat Shukurov |
Sual: Salam. Men kreditle televizaldim toshiba markali. Ve satici mene dediki bu tv 2023 modeli. Sonradan televizoru getirdikden sonra gordumki 2020 modelidi. Ve mene yalan dediler. Indi men neynemeliyem . Xahis edirrem bir yol gosterin. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm |
|
|
|
|
19.03.2024 |
Nigar Eyvazova |
Sual: Salam. Brelok almışam və 3 gün sonra qaytarmaqçun mağazaya getmişəm. Deyirlər aksesuarlar geri qaytarılmır. Çeki də var. Bu doğrudu? |
Cavab: Brelok qaytarilmayan mallar siyahisinda deyil. |
|
|
|
|
18.03.2024 |
Şahin Məmmədov |
Sual: Salam.bizim yeni tikili binamızın 15 metrlik mesafesinde maşın yuyucuxanası açılıb,gece saat 1 e qeder işleyib sakinleri narahat edirler,bilmek isterdim qanunvericilikle onların işleme saatları nece tenzimlenir. Teşekkür edirem. |
Cavab: Sual bizə aid deyil.195 telefona zəng edin soruşun. |
|
|
|
|
11.03.2024 |
Hemidova Konul |
Sual: Salam men umico sirketinen sikayetci olmax isfeyirem mehsul almsam xarab cixib geri gidermisem 5 aydi uje faiz ygilib ygram meni hergun aldadilar ki muraciet qeyde alinib xais edirem sizden men harauraciet edim onu deyin mene 5 aydi umico sirketi faizi ygib usdume |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
11.03.2024 |
Hemidova Konul |
Sual: Salam men umico sirketinen sikayetci olmax isfeyirem mehsul almsam xarab cixib geri gidermisem 5 aydi uje faiz ygilib ygram meni hergun aldadilar ki muraciet qeyde alinib xais edirem sizden men harauraciet edim onu deyin mene 5 aydi umico sirketi faizi ygib usdume |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
09.03.2024 |
Fəqani Əhmədov |
Sual: Salam mən 02.03.2024 cü ildə Goran ticarət merkezinden bir aded 4.5×2.5 ölçüde türkiye istehsalı olan keva almışam ancaq evdabeyenmedilar.man onu qaytarmaq isteyiram amma satıcı qaytarmır.Menim hüququm varmı aldığım malı geri qaytarmağa. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
04.03.2024 |
Xəyalə Zamanova |
Sual: Qnet şirkətin Azərbaycandakı rəsmi iş yerinin ünvanı haradır ? Və ya əlaqə nömrəsi ? |
Cavab: Mənə məlum deyil |
|
|
|
|
17.02.2024 |
Allahverdi Sultanov |
Sual: QNET şirkəti Azərbaycanda rəsmi fəaliyyət göstərir? |
Cavab: Bəli göstərir. |
|
|
|
|
15.02.2024 |
Fikret Huseyinli |
Sual: Men kargolux şikayet etmek isteyirem resmi qaydada hara müraciet ede bilerem |
Cavab: İqtisad Nazirliyinə müraciət etməyiniz münasibdir.Tel:195 və ya 012 5997600 |
|
|
|
|
05.02.2024 |
Qəmzə Hüseynova |
Sual: Mən 21.01.2024-cü il tarixində umico tətbiqi vasitəsilə təzyiq aparatı sifariş vermişəm aparat düzgün işləmədiyi üçün 29.01.2024-cü il tarixində umiconun kuryeri vasitəsilə geri qaytarmışam. Mənə bildirdilər ki 3 iş günü ərzində vəsait kartınıza köçürüləcək. Lakin bu gün 05.02.2024-cü il tarixidi hələdə vəsaiti geri qaytarmayıblar. Soruşanda da deyirlər hələ icradadır vəsaitiniz karta köçürüləcək. Xahiş edirəm mənə köməklik edin |
Cavab: Salam. 15 gün müddəti nəzərdə tutulur. |
|
|
|
|
|
Sual yaz |
|
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
|